Klant worden
Kan ik klant worden bij jullie?
Tuurlijk! Leuk om te horen dat je interesse hebt in onze producten.
Vul het contactformulier in, en vergeet niet het BTW-Nummer en KvK-nummer in te vullen bij het opmerkingenveld.
Leveren jullie alleen aan zakelijke klanten?
Wij zijn een groothandel en importeur, en leveren alleen aan zakelijk klanten zoals bloemenwinkels, tuincentra en groothandels.
Heb je geen bedrijf, maar vindt je onze producten wel mooi? Vraag dan je lokale bloemist of tuincentrum naar onze producten.
Is het mogelijk korting te krijgen?
Benieuwd naar jouw kortingspercentage?
Ga dan naar [Mijn gegevens] en kijk bij de term [Klantkorting].
In de catalogus is altijd de nettoprijs (inclusief korting) vermeld. In het artikeldetailscherm staat ook altijd de brutoprijs (zonder korting) ter referentie vermeld.
Webshop
Zijn alle artikelen direct leverbaar?
Wij werken met een Stock (voorraad) webshop, en een Presale (voorverkoop) webshop.
STOCK
In de Stock webshop zijn de meeste artikelen op voorraad, in dat geval staat er een groen icoontje bij het artikel. In het artikeldetailscherm staat aangegeven hoeveel stuks op voorraad zijn.
Is het niet op voorraad in ons magazijn, maar wel onderweg? Dan zie je in de webshop een geel icoontje, en in het artikeldetailscherm kun je de verwachte leverdatum vinden.
Is een artikel uitverkocht, of niet besteld? Dan zie je een rood icoontje.
PRESALE
In de Presale webshop kunnen alleen artikelen vooruit besteld worden, vaak voor het volgende seizoen.
Deze artikelen zijn vaak niet op voorraad, en de levertijd is nog niet bekend.
Ik wil graag jullie afbeeldingen downloaden voor eigen gebruik. Mag dat?
Dat mag zeker!
Wij vinden transparantie belangrijk, en proberen het zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Al onze afbeeldingen mogen gedownload worden.
Voor het downloaden van alle foto’s van een bestelling, ga naar [Mijn orders] en klik op het wolkje met de pijl omlaag bij de gewenste order.
Voor het downloaden van alle productinformatie in Excel, klik in het overzicht van [Mijn Orders] op het vergrootglas. In het vervolgscherm, klik op [Excel], en het bestand wordt gedownload.
Hoe weet ik welke plant in welke pot past?
Bij de productie (van bijna) al onze potten hanteren we minimale binnenafmetingen, speciaal afgestemd voor de meest voorkomende kweekpotten.
Bij ieder artikel staat altijd vermeld of een product geschikt is voor een kweekpot.
Meer weten hierover? Bekijk dan de door ons gebruikte binnenafmetingen.
Bestelling
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Heb je besteld via de Stock webshop, en zijn alle producten op voorraad?
Binnen Nederland leveren wij binnen 2 dagen, binnen de rest van Europa leveren wij vaak binnen 4 dagen.
Meer informatie vind je hier.
Heb je via de Presale webshop besteld?
Dan zullen wij contact opnemen over de verwachte leverdatum.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je je bestelling wilt wijzigen.
Vaak is dat nog mogelijk.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?
Ja, dat kan.
Tijdens het bestelproces is het mogelijk een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Kan ik mijn winkelmandje vullen en later pas de order plaatsen?
Ja, dat kan. Houdt er wel rekening mee dat de artikelen niet gereserveerd worden, dus het kan voorkomen dat artikelen uitverkocht zijn bij het daadwerkelijk plaatsen van de bestelling.
Contact
Kan ik langskomen in de showroom?
Uiteraard! Onze showroom in Noordwijkerhout is op afspraak geopend (geen vrije inloop), maar wij kunnen ook naar jou toekomen.
Onze vertegenwoordigers zijn actief in de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.
Maak een afspraak via je contactpersoon, of vul het
contactformulier
in.